Ett tryggare sätt att renovera
Vårt uppskattade koncept Hemmamodellen säkerställer bästa möjliga service och kvalité för dig som privatkund. Från planering och genomförande till överlämning av färdigställt arbete.
Ladda hem Hemmabroschyren (pdf)
1. Hembesök
En representant från Miljönären kommer på ett kostnadsfritt på hembesök. Vi lyssnar på dina önskemål och idéer och presenterar förslag och råd kring färgsättning och val av material.
2. Offert
Miljönären gör en kalkyl på uppdraget. Därefter presen- teras en detaljerad offert som ger svar på alla ekonomiska frågor. Här får du möjlighet att fundera på förutsättningarna inför projektet.
3. Planering
Dags för beslut om uppdraget. I det här skedet kommer vi tillsammans överens i om hur själva uppdraget ska genomföras och hur lång tid det kommer att ta.
4. Genomförande
Underarbetetsgångharvi alltid en dialog med dig som kund. Vi informerar alltid om hur arbetet fortlöper och vad det är vi arbetar med.
Lämnar målaren eller golvläggaren hemmet för en stund informeras alltid kunden. Allt för att undvika missförstånd kring tid och arbestgång.
5. Besiktning
När arbetet är klart lämnar vi om så önskas, skötselråd. Vi är anslutna till branschens ”Nöjd kund garanti”. Det innebär att vi är certi erade enligt GVK (Golvbranschens våtrums- kontroll) och MVK (Måleribranschens våtrumskontroll).

Hur kan vi hjälpa till?
Hör av dig till oss via e-post, telefon eller skapa en förfrågan på webben så hör vi av oss!
Boka kostnadsfritt hembesök
Telefon: 010-178 71 00
E-mail: info@miljonaren.se

Huvudkontor Miljönärenbolagen
Projektgatan 2, 781 70 Borlänge
Telefon: 010-178 71 00
Telefax: 0243-149 90
Epost: info@miljonaren.se




Våra lokala kontor:
Avesta
Borlänge
Falun
Hofors
Karlstad

Ludvika
Mora
Rättvik
Gemensamt telefonnummer:
010-178 71 00